Friday, April 9, 2010

Project Alpha S2 Launching Event - Seronok sesangatlah!

Salam korang,
Celebriti Bloggers feature in Project Alpha Season 2
sorry lambat giler update nie. Nak citer pasal semalam. Tapi roughly jelah ye. Aku rasa ramai lagi dah citer pasal nie kan.
Daydeck & PojiePooh
So partner in crime aku daydecklah, coz ari tu dia x sempat nak anta email untuk invitation nie, so aku ajaklah dia untuk gantikan tempat mr.Big. ishk korang nie, bukan skandal lah but teman tapi mesra huahuahuahauhaua korang gile ke apo hah?
Dapat goodies bag
Masa ktorg sampai tu, K ina KL tengah make over, apa lagi duk kacau2 lah dia. MatJoe dan Merah baldu pun ade gak. Sambil nak tunggu k ina, ktorg beratur untuk registration dan amik goodies bag. Kejap tu plak Pojiepooh sampai tapi partner dia Cik Hel lambat plak. So kenalah dia tunggu kan. Then aku nampak Bean, AinSepet dan Jard tengah beratur untuk register. Pas semua dah register terus ktorg serbu kat dining area yang diorg dah sediakan.
Top Bloggers a.k.a yang perasan kahkahakhakhakaha..
Sambil makan, Byzura & Eyriqazz pun tiba. So sambil makan, sambil borak2 sambil bercamwhore memasing. Pas dah borak2 tu,apa lagi ktorg nie berkeliaranlah bercamwhore dengan bloggers celebriti nie. Dengan orang tu dengan orang nie ermm pendek kata macam2 oranglah ktorg bergambo.
With Ninie Ahmad, kuruskan diri, yoga instructur tuh
Amboi amboi amboi, SiAzwan Ali kira celebriti aku gak kan!
Dengan Red Devil oops RedMummy.. Jangan marah okeh!
Dengan Sirman, Kak Red pinjam kejap je tau!
Dengan Abang Nara, dia datang lambat.
Dah puas bercamwhore, tetiba nuffie accounce nak boleh masuk hall 8 untuk tengok wayang. Aku yang pada mulanya agak malas nak tengok citer 'Kick Ass' nie, kene tarik dengan bebudak nie paksa tengok gak. Dalam panggung, memasing berkeliaran cari sit no. Aku duk dekat dengan Bob red fingger dan partnernya. K ina dengan managernya dapat duk sit tengah. Tasha, Cik Hel & partners duk hujung sana.
So before movie start, diorang tayangkn sket clip of ProjectAlpha Season 2 nie. Tengok cam best je. Tak sabar nak tengok official kat tv start dalam minggu depan kot kat Hitz tv. Anyway aku x kan miss lah. Daripada nak tengok dalam 1/2 jam je jadi trus tengok sampai abis. At begining macam citer lawak2 bodoh gak lah, but bile dah tengah2 tu, action2nya memang superb. Aku suker betul dengan Hit Girl tu, dahlah comel but briliant betul lah.  Korang kene tengok citer tau confirm best.
Kuar panggung dalam kul 11.40pm camtu, kuar2 trus kene gelak dengan Tasha coz beria2 nak balik tapi x jadi. Ishkk tak per, nanti korang. Bayar parking trus berdezut x sampai 20min dari Damansara ke Bangi siap boleh beli burger kat McD drive thru Sg Besi lagi, dah malam kan kereta pun dah kurang. Tetiba terasa plak cam Evolusi KL Drift.

MrBig terperanjat tengok aku bukak pintu, siap sound terbang ke apa nie, kejap je dah sampai. Aku sengih jelah kan.
Anyway, event anjuran Nuffnang nie memang best!

p/s: daydeck nak gambo. plz plz plz kamu jangan marah tau!

11 comments :

daydeck86 said...

pin kat n3 aku CLP

Matjoe said...

terbaikk!!!!
mmg aku rasa happening sgt dpt jejak kasih semula dgn korang.

aku ekynn said...

oo.. i know what u did last summer. patut ngantuk giler sampai terbabas..

cik helena said...

kakak!syok gila!!hahaha

isabelle said...

happeningnye!
jeles i...

Pojiepooh Abdullah said...

gilerrr ah!
ko bawak jet eh kak??
wahh xrugi kan tgok citer tuh ;p

Unknown said...

amboi lily..merempit ek..lebih kurang masa cam akak sampai ajerlah..best kan jumpa kamu

Liza said...

sakan memasing...liza gak yg susah nak join event camnie, takde org nak jaga anak ler

miss norafizan said...

event yg sgt best!!
** :) hai kak lily..**

Cik Lily Putih said...

@Daydeck
dah

@MatJoe
memang jejak kasih pun, aku pun lama x jumpe ko

@k shikin
rahsia tau!

@Cik Hel & Belle
tau x pe, tunggu nanti gatsby plak

@Pojie
kete k lily ade kepaklah, itu yg leh terbang tu

@K ina KL
bukan rempit tapi driff heheheh

@Liza
x pe, nanti ade event lagi bole join lagi

@miss norafizan
hi u...

hen party said...

An alpha particle is a helium nucleus that consists of two protons bound with two neutrons. An alpha particle moving through a perpendicular magnetic field of 1.3 T experiences an acceleration of 1990 m/s2. What is the alpha particle's speed?