Tuesday, April 13, 2010

Bercuti di Pantai Persendirian, memang indah

Salam korang,

aku tau korang mesti tertanya-tanya kemane plak aku hilang 2-3 ari nie. Nak kata bercuti ade plak entry on weekend kan.
Us
Sememangnya aku pi bercuti, dengan BFF aku masa kecik2 dulu. Ktorg nie berkawan sejak dari kecik lagi tapi lama x jumpe. Maklumlah anak2 polis depoh kan, mestilah selalu berpindah- randah. Kitaorang jumpe balik dalam FB (credit to facebook okeh)

Tempat percutian kali nie dekat je, kat adalah tempat tu. Tempat yang korang x sangka lah kan. Ktorg pi on weekend. Jumaat dah check in hotel dah. So bermulalah segala aktiviti yang ktorg dah plan beberape minggu yang lepas.
Pas masak, apa lagi makan lah
Malas nak masak, jejalan cari makan plak
Jejaka Malaya
All of us

So memacam kitorg buatlah, selain dari makan dan masak, ktorg bersight seeing di area Pantai timur nie. Segala jenis pantai semua aku singgah, even x turun dari keta but still gambo2 pantai semua aku amik. Sebelah petang melepak kat kolam renang je sampai ke maghrib, tak pun ke private beach yang diorg dah sediakan kat sini. Memang cantik lah, ala-ala Bali lah katakann. Sebelah malam plak, ktorang duk bantai bersembang kisah2 lama. memang menyeronokkanlah. Setiap ari rutinnya cam tu. Segala bendalah ktorg kongsi bersama.
Alamak, ade grammar mistake plak kat situ. Sepatutnya 'were' jadi 'was' plak. Nasib baik ade grammar teacher Cikgu Isabelle kite. Thks
Ultraman taro bersama partner in crime
Anyway journey 3 ari 2 malam nie memang x dapat aku lupakanlah sebab banyak sangat kenangan pahit, manis untuk aku. Aku malaslah nak citer tapi memang mengajar aku erti kesabaranlah dalam sesuatu perhubungan tuh.

p/s: kenape entry aku nie berbaur emo, kan entry pasal bercuti nie ek?apa kene nie..

4 comments :

aNIe said...

Cik Lily Putih...pekabar...ingat akak lagi tak...ari tu jumpa kat Alpha Project...

Natasha said...

wahh seronoknyaaaaa

isabelle said...

posing yg plg mengancam adalah of the 3 jejaka malaya ittew..hehe

Cik Lily Putih said...

@K anie
mestilah ingat mane leh lupe. kem salam dgn nurul tau

@Tasha
mestila seronok. cutikan.

@Belle
hah kan, cam buaya darat terlepas ke kolam