Monday, January 25, 2010

Aku & MBP 1st Anniversary Gathering


Ermm awesome event!


A Big thank you kepada K Ros selaku founder of MBP, the 5 crazy ambassadors Hanz, Nia, Jiji, Juan termasuk aku and 6 helpful comitee AdD, Nini, IlaFidTifa dan Lyna.

Aku tak leh nak menulis ape lagi mengenai event nie, keletihan semalam belom abis lagi sebenarnya tapi disebabkan ade keje pasal project baru nie aku kene gak datang opis huhuhuhu... lenguh segala anggota tubuh badan lom abis lagi nie.

What a wonderful event, semua MBP members tersangat sporting, memberikan kerjasama yang baik sekali. Bile suruh register, diorg register, bile suruh amik gambo, lagi diorg suka,bile suruh makan,berpinggan2 diorg tambah, bile suruh join main game, berlari2 ke arah aku untuk meregisterkan diri dan ahli keluarga mereka.


Berkenalan dengan mereka semua amat menyeronokkan, aku langsung tak leh nak cam muka2 mereka, tapi mereka2 menegur aku macam dah kenal lama.


Mengacarakan permainan/telematch untuk mereka sungguh mencabar sekali, bercakap menggunakan mic beso tu pengalaman yang mengerikan sebab tetiba aku leh jadi kepoh sekali, bercakap bercakap dan terus bercakap tanpa henti. Baik ibu,ayah,anak memberikan sokongan yang bagus sekali. Mendengar arahan dengan teliti tanpa sebarang masalah.


Terima kasih diucapkan dari kami Lily + mr Big kepada semua yang hadir pada event yang best, semoga berjumpe lagi di next gathering (kalau aku jadi ambassador lagi lah kan hehehehhehe...)

p/s camera buat hal, nasib baik dah transfer gambo kat K Ros, nanti nak 1 copy ek

14 comments :

Sumijelly said...

wah...advance ko update...
aku lom sempat lagi..wakakaka

Cik Lily Putih said...

ala terrajinlah plak. tapi gambo tak byk.. tulis2 je

Nia said...

Nice working with you too!! Hopefully next time boleh together2organize event lagi.
U boleh jadi pengacara yg baik ni..hehe

Cik Lily Putih said...

Nia,
pengacara yang baik??? kahkahakhakhakhakhakha gelak terguling-guling nie..

eim said...

salam kenal,
u mmg leh jadi pengacara yg baik huhu..

i add u key

Cik Lily Putih said...

@ iem

puji dan syukur pada ilahi, anugerah yg tiada terhingga...
terima kasiiiiihhhhhh...

Farah said...

hai cik lily!! kelasss u conduct games tau hahaha..i add ur link yer.

Cik Lily Putih said...

@Farah
i will follow you.. follow you everywhere u go!

Ummi Salsabila said...

Slm kenal lily..congrats for the succesful event..yup,u pengacara yg bagus.hehe.link u ok.:)

Haiza said...

Salam kenal cik Lily,i add ur link ye...between memang u sangat bagus jadik pengacara...hehehe n thanks to the photographer of the tu jugak ye :)

MeL said...

hi lily, slm kenal. mbp gath mmg besh! hope to knw u better & next time bole la kita chit-chat lama2 hehe..i add u k :)

Cik Lily Putih said...

@ Ummi,MamaDamia & Mel
semua sudah di add link... TQVM

Fid said...

hari ni baru bleh komen
apakah dengki sgt blog CikLilyPutih dengan i yang cumil ni hah??/asyik gagal je komennya...

lupa dah nak komen apa entah...happyyyy

fatin said...

Hi Fid!!

Nice blog!! Thnx for organizing the MBP Event..
We certainly had soo much fun!!

Do stop by! ;)